روژيناروژينا، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

روز زيبا

دختر بلا

1389/11/4 13:10
نویسنده : ماماني-بابايي
673 بازدید
اشتراک گذاری

امروز5 بهمن هست

الان ساعت 11 صبح هست و من سر كار هستم دلم خيلي برات تنگ شده .امروز خاله مهسا اومده پيشت و تو پيش خاله مهسا هستي.

من همش خدا رو شكر مي كنم به خاطر اينكه دختر سالم و باهوشي مثل تو به من داده

.ديروز براي چندمين بار روي زمين جي  جي كردي دعوات كردم.دو طرف صورتم رو گرفتي و بهم گفتي خوشكل.توپلي .نازي.داشتي خرم مي كردي.از الان راهش رو بلدي .ولي الان كه خيلي قهر مي كني.تازه يكسالو هفت ماهت هست اما اگه چيزي كه بخواي بهت ندن يا اونجوري كه تو دوست داري نباشه زود ميري سرت رو ميزاري رو زمين و قهر ميكني و گريه الكي ميكني اميدوارم بزرگ مي شي از اين قهر قهروها نباشي.البته الان وقتي قهر مي كني دلم مي خواد بخورمت.خيلي بامزه ميشي حتما عكستو ميزارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روز زيبا می باشد