روژيناروژينا، تا این لحظه: 16 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

روز زيبا

روژینای خوش اخلاق

1390/10/4 10:14
نویسنده : ماماني-بابايي
569 بازدید
اشتراک گذاری

                                                   ۴/۱۱/۸۹

                                   الان ۲ماهه ميري مهد كودك پروانه ها

خيلي مهدكودكت رو دوست داري مخصوصا خاله ثريا كه خيلي بهش وابسته شدي ولي يه پسر شيطون  تو كلاسته به اسم سام كه فكر ميكنم  كاراي اونو تكرار ميكني 

                                روژینای من جدیدا خیلی بداخلاق شده.

امروز تو مهد كودك پخت كيك داشتي كه برات ارد و شكر و وانيل و نخم مرغ و... گذاشتم كه ببري مهد .

پسندها (1)

نظرات (4)

الی
4 فروردین 90 22:37
سلام خدمت همه نی نی کوچولوهای ملوس و ناز و مامانای نازشون من و نی نی گلم که هنوز معلوم نیست که گیس گلابتونِ یا کاکل زری (الهی قربونش برم) به کمکتون نیاز داریم اگه میشه یه سر پیش ما بیاین مرسی www.kezhvan.niniweblog.com
گروه بالی گل
18 اردیبهشت 90 18:43
خاطره ای فراموش نشدنی از یک مراسم بادکنکی را با گروه بالی گل تجربه کنید برای آشنایی با خدمات ما و نمونه ای از کارها به وبلاگ ما بیایید http://baligol.loxblog.com اجازه دهید دوستان شما با خدمات ما آشنا شوند موفق باشید
دانيال
28 تیر 90 11:42
سلام خاله جون من كدم 67 است ميشه به من هم راي بديد اگر هم اجازه بديد لينكتون كنم با احترام دانيال
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 17:39
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين لطفا نظر هم بديد. www.jegheleh.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روز زيبا می باشد